Зазирнувши в глибину століть, а точніше в XIX століття - саме тоді в Західній Європі були народжені перші пляшкові етикетки - можна констатувати ті разючі зміни, що відбулися з цим твором поліграфічної творчості сьогодні.
Про жодні стандарти, звичайно ж, мова два століття тому ще не йшла, хоча етикетки на пляшці обов'язково вказували найменування продукції, прізвище власника та географічне положення заводу, на якому виготовлявся напій. Першими представниками сучасних наклейок були етикетки на пляшки із пивом.
Сучасні пляшкові етикетки, які пропонує своїм клієнтам «Фаєр-Груп», можуть мати як паперову, так і полімерну основу. Широкий спектр можливостей флексографічного друку, найсучасніше – на рівні європейських стандартів – обладнання дозволяють компанії виготовляти етикетки пляшкові яскравими, інформативними, що не тільки рекламують продукцію замовників, а й прикрашають упаковку.
Використання УФ-фарби при виготовленні етикетки на пляшки дозволяє професіоналам компанії гарантувати замовникам, що пляшки з їхньою продукцією завжди виглядатимуть бездоганно – фарби не «розтікатимуться», малюнок залишатиметься чітким і яскравим.
ВИННІ ЕТИКЕТКИ - ВИГОТОВЛЕННЯ
Виготовлені «Фаєр-Груп» винні етикетки дуже привабливі за фактурою, текстурою та особливим блиском – адже вони виконані тільки з дуже якісного матеріалу. Завдяки добре організованому фахівцями компанії високотехнологічному процесу виробництва, етикетки на горілку та винні етикетки від «Фаєр-Груп» виділяються на тлі подібної продукції інших компаній. А це означає, що клієнти компанії за допомогою етикетки на пляшки, виготовленої майстрами – професіоналами, не лише підкреслять якість своїх товарів, але й привернуть увагу споживача яскраво-барвистим елементом на упаковці. Що дає підстави для затвердження – етикетки на пляшки можуть бути найкращою рекламою продукції, якщо вони виконані професійно.
Ефектні винні етикетки від «Фаєр-Груп» креативні, красиві і, що важливо – переконливі. Вони здатні не лише привернути увагу покупця, а й переконати його у високій якості напою, що пропонується клієнтами компанії.
Проведені у великих супермаркетах бліц-опитування свідчать про те, що покупці більше довіряють напоям у пляшках вишукано та ефектно оформлених, наприклад, з рельєфним тисненням та металізованою етикеткою. Немає сумнівів, краса – це сила. Але пам'ятатимемо про те, що етикетки на пляшки можуть бути не лише окрасою, символом, а й своєрідним паспортом напою. А паспорт дилетантам підробити слабко. Тому найкращі винні етикетки друкують на кращому поліграфічному обладнанні, яке сьогодні має у своєму розпорядженні «Фаєр-Груп».
Йдучи в ногу з часом, фахівці компанії сьогодні пропонують замовникам етикетки пляшкові з полімерних матеріалів, які мають цілу низку безумовних переваг перед паперовими. Вони технологічніші і виглядають естетично, оскільки не відшаровуються навіть при деформації пляшок. А за рахунок своєї еластичності полімерні етикетки на пляшки здатні частково компенсувати деформації, яким піддаються ПЕТ - та ПВХ - пляшки при зміні тиску та температури масел або напоїв, які в них фасуються - наприклад, коли пляшка ставиться в холодильник, а потім витягується звідти.
Спеціальна пропозиція для клієнтів компанії: "Фаєр-Груп" пляшкові етикетки виробляє комплексно - від розробки дизайну до друку. Безумовно, це має велике значення не тільки для оперативності виконання замовлень, але й значно знижує витрати на виготовлення. А отже – клієнти компанії можуть розраховувати на взаємовигідну співпрацю та оптимальні ціни.