Все більш і більш популярними на ринку рекламної продукції стають об'ємні етикетки - шильди, етикетки з основою, що самоклеїться, і шаром прозорого полімеру.

 Від того, якого розміру об'ємна наклейка і який вид смоли передбачає виготовлення шильдів, залежить результат - м'який або твердий шильдик.

 Виготовлення шильдів

 Щоб надати шильдику неповторного або навіть ексклюзивного вигляду, полімер може бути додана спеціальна домішка або наповнювач. Крім декоративної функції, шар полімеру виконує захисну функцію – таким чином, об'ємна етикетка оберігається від небажаних механічних впливів, зберігає свій первісний вигляд. У тому випадку, якщо виготовлення шильдиків проходить з використанням пластичного полімеру, об'ємні наклейки легко відновлюються – через пару хвилин зникають подряпини, а поверхня виробу стає як і раніше гладкою.

 Цей полімерний шар здатний надійно захистити яскраві фарби зображення від шкідливого впливу зовнішнього середовища, від впливу температур, при цьому підвищуючи яскравість зображення за рахунок оптичних збільшують властивостей.

 Використання шильдів

 Найчастіше шильдики використовують для етикування продукції фірмового виготовлення, для прикраси та декоративного оформлення та в рекламних цілях. Адже шильди, як і решта видів рекламної продукції, здатні допомогти виробнику виділити свій товар серед продукції конкурентів.

 Сучасні технології значно спростили не тільки виготовлення шильдиків, але й процедуру нанесення готового шильда на виріб – завдяки самоклейкій основі, шильдик легко та швидко розміщується на виробі.