Наскільки продукція цінна для самої компанії-виробника, можна іноді визначити з напівпогляду. Адже часом достатньо лише мигцем поглянути на етикетку товару, і думка вже склалася. Етикетка не тільки здатна донести до споживача всю потрібну інформацію про товар, а й привернути увагу, захистити від фальсифікацій та підробок.
Про найнадійніший і яскравіший спосіб захисту і йтиметься – про захисні етикетки з голограмою.
Чому цей спосіб яскравий? Все дуже просто: під час виробництва цього виду етикетки використовується тиснення фольгою. А фольга, відбиваючи більше світла, ніж звичайний папір, покупця лише приваблює. При цьому споживача не залишає відчуття, що товар, який він придбав, не просто якісний і привабливий зовні, але й створений для покупця з вишуканим смаком – так ошатне і святкове упакування з такою етикеткою. Адже це так приємно – відчути себе обраним, що є додатковою гарантією того, що покупець ще й ще раз повертатиметься до товару саме цього виробника, віддаючи перевагу серед інших пропонованих товарів.
Голографічна захисна етикетка сьогодні стає гарантією якості продукту, що виробляється, якщо при її виготовленні використовується спеціальна голографічна фольга.
Саме таку голографічну захисну етикетку пропонує своїм клієнтам «Фаєр-Груп», що застосовує для виробництва цих етикеток і нові колірні ефекти, і різноманітні дизайнерські прийоми.
За бажанням замовника фольга може бути нанесена на певні ділянки захисних етикеток, щоб акцентувати увагу споживача на якісному поліграфічному зображенні.
Зовсім не секрет, що для ефективного захисту упаковки готової продукції існує і з успіхом використовується пломбувальна стрічка та особливий голографічний скотч. Але своїм клієнтам компанія «Фаєр-Груп» рекомендує ще й застосування маркування за допомогою комбінованої голографічної етикетки, де є спеціальне поле для наскрізної нумерації або штрих-коду.
Компанія «Фаєр-Груп» завжди відкрита до обговорення та спільної творчості – тому готова до абсолютно нових рішень для захисту продукції своїх клієнтів.