Питання про те, якою має бути реклама, інакше, ніж риторичним, не назвеш. має бути дієвою, і насамперед це стосується рекламного дизайну. Вдалі дизайнерські рішення здатні чинити дива: торгова марка стає відомою, її легко визначають серед інших, вона запам'ятовується і, тому, стає лідером на ринку продукції, обсяги продажів різко зростають.
Якщо піти від зворотного, то робота дилетантів на дизайнерській ниві цілком здатна знизити рівень продажів, звівши нанівець роботу цілого підприємства.
До рекламного дизайну, мінливого і модним тенденціям, що підкоряється, і жадібно вбирає всі сучасні віяння, потрібно ставитися як до будь-якого мистецтва. Але про яку б область дизайну не зайшлося, у будь-якому випадку вирішує дизайн подвійне завдання – підкреслює всі переваги пропонованої продукції та залучає певну цільову аудиторію. Причому кодове слово – певну, бо якщо аудиторія ця – молодь і підлітки, то в рекламному дизайні найефективнішими будуть яскраві кольори та зламані лінії малюнка. Дизайн продукції для старшого покоління передбачає інше наповнення, як смислове, так і графічне та кольорове.
Є, звичайно, і правила загальноприйняті, і канони, але при цьому є безліч винятків, про які знають дизайнери «Фаєр-Груп». І не лише знають, а й ефективно використовують. Фахівці компанії враховують при розробці дизайну етикеток і наклейок сукупність уявлень про красу та естетику кожної цільової аудиторії, тієї на яку і спрямований продукт, що рекламується.
Адже в рекламі без грамотного дизайну не обійтися: будь-яку, навіть саму геніально-креативну думку можна безповоротно і безнадійно занапастити, зробивши абсолютно нікчемною, неправильно її виконуючи.
Тому давайте спільно створювати візуально-рекламні шедеври – пропонують вам дизайнери «Фаєр-Груп» – etyketka.com.ua
Спробуймо створити такий візуальний ефект, перед яким не зможе встояти, спокусившись, жоден покупець, переконаний у тому, що тримає в руках найякісніший і найбажаніший товар