Чи знаєте ви, що визначальну роль у продажу тієї чи іншої продукції часто грає навіть не якість цієї продукції, а її упаковка?
Напевно не замислювалися, особливо якщо зберігаєте в пам'яті часи, коли магазин без черги уявити, взагалі, було не можна. При цьому не мало значення – косметику в ньому продавали, чи продукти. Черга була однаково. Ті часи безповоротно, сподіваємося, канули в Лету. Минули роки дефіциту на все, полиці магазинів заповнені якісною та не дуже продукцією різноманітних фірм. Це достаток часто грає на руку виробника не найякісніших товарів. Просто тому, що покупець втомлюється вибирати, губиться в різноманітності пропонованих зразків і бере перше, що потрапить під руку.
У більшості випадків саме яскравий ярличок, привабливий і оригінальний цінник, барвиста наклейка здатні вирішити долю того чи іншого товару. Адже саме вони створюються для того, щоб прикувати увагу покупця до певного товару. Впевненість, з якою написані ці рядки, набула реальних обрисів після знайомства з продукцією молодої поліграфічної компанії «Фаєр-Груп».
На озброєнні у цієї перспективної команди професіоналів лише найкраще обладнання, що забезпечує можливості флексодруку – всі етикетки та наклейки виконуються найсучаснішим високотехнологічним способом. Якість продукції компанії відповідає найвищим стандартам у поліграфії – вона яскрава, що запам'ятовується, виконана на матеріалах найкращої якості, відповідно до найсучасніших вимог до рекламної продукції такого плану.
Можливість звернутися до «Фаєр-Груп» електронною поштою – etyketka@gmail.com розширює коло клієнтів компанії, забезпечуючи виготовлення та доставку поліграфічної продукції в будь-який регіон. Замовники – представники фірм-виробників товарів, які потребують реклами, у будь-який час можуть зв'язатися з менеджерами, отримати консультацію та визначити рамки власних переваг, взяти участь у розробці дизайну етикетки або товарного ярлика.
І як підсумок – наклейка, що запам'ятовується, що виділяє товар на магазинній полиці серед подібної продукції. Яскравий рекламний маячок, здатний зробити товар не тільки впізнаваним, але й відданим перевагу, а значить - попит, що користується.